kutwo181.blogspot.com Headline Animator

18 August, 2010

Aura Taipan 181 Sungguh Dasyat..



Aura Taipan 181 kelihatan bersinar.. Semangat & keyakinan bersama perniagaan ini semakin kuat..Momentum seakan kembali..kita harus manfaatkan peluang ini bersama..Suasana Taipan akan lebih meriah dan terus meriah..Nasihat:"Jangan tergolong dalam kerugian"..
Kita semua sedang berada di satu pentas/platform/landasan yg benar..Kehadiran "Penasihat Hai-O" mlm tadi di Mines ( En.Kamaruzzaman) telah banyak merungkai permasalahan yg sebelum ini byk berlegar dlm fikiran..
Mulai saat dan ketika ini ia sudah lenyap..Selagi kita Bersama & Bersatu dalam Taipan kita berpeluang mencipta satu kejayaan..Akademi Taipan provide kpd kita satu tempat utk mewujudkan suasana dlm perniagaan ini..Meeting/Seminar/Group Meeting semuanya berperanan utk menaikkan "Nafsu" dlm berniaga..
Apabila nafsu lemah kita jadi tak kuat..jika nafsu kita "menggila"--membujur lalu melintang sapu--
Nafsu/Kehendak/Ransangan/semangat/motivasi sangat penting dalam berniaga.. Utk membina perniagaan perlu kepada satu suasana yg memberansangkan..Org baru  yg melihat pasti bersemangat..bila ramai org baru bersemangat,org lama pun bertambah-tambah-tambah semangat...
Akademi Taipan 181 diasaskan bertujuan utk membawa kita semua ke satu generasi yg berlainan.. Yang biasa2 akan menjadi luarbiasa.. Taipan 181 telah mencipta BRAND yg tersendiri..kita berada dlm satu kumpulan yg memiliki gaya/kualiti& keunggulan..Jgn keluar dari landasan..nanti terbabas susah nak diperbetulkan..kita duduk dlm jemaah Taipan..insyaAllah kita akan ditunjukkan jalan..
Ayuh rakan2 seperjuangan,mari kita susun langkah utk berjaya dan terus berjaya!!!
Taipan my choice forever!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...