kutwo181.blogspot.com Headline Animator

02 August, 2010

Susah Nak ke Meeting/Biz talk..

Nak ajak prospek dtg meeting sebnarnya tak susah kalau kita fikir ia mudah..so fikir lah mudah..
fikir biar mudah dulu , yg susah x  perlu ingat pun..kita cerita peluang berniaga ni mudah , hebat dan bersemangat..mudahnya biz ni sbb kita hanya bawa rakan/member untuk turut serta sbb kita tahu semua org x benci "duit"..hebatnya biz ni sbb kita tahu dah ramai org biasa2 dah berubah menjadi kaya..bersemangatnya kita sbb kita dah bercampur/bergaul dgn mereka2 yg memiliki minda yg sentiasa positif..
semua orang boleh terlibat..x de masalah..
Dgn presentasi kita yg nampak mudah , hebat dan bersemangat , prospek akan tahu dari air muka kita meeting itu penting..semangat yg ditonjolkan didepan prospek itulah yg kita dpt dari meeting di AKADEMI TAIPAN 181...
Tonjolkan kehebatan/keunggulan TAIPAN..Taipan ada dimana2 shj..Kita Akademi yg membantu & membimbing mereka2 yg ingin berjaya..Tunjukan gambar2 B.O.P Taipan , wajah2 CDM yg selalu berada di tempat anda...promote gila-gila..tunjukkan surat khabar yg mengandungi nama TAIPAN 181..
So..dgn semangat kita sewaktu presentasi..insyaAllah untuk membawa/mengajak prospek untuk dtg meeting/biz talk akan dipermudahkan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...