kutwo181.blogspot.com Headline Animator

31 December, 2010

kertas kerja 2011..siap!!

Selepas berbincang dgn "DIRI AKU"...
sebulat suara kami telah bersetuju...
untuk tahun 2011..
kami harus...
Dalam simpanan ada rm ratusan ribu selepas tolak hutang & cukai..
miliki kereta idaman...Fuuyyyooo...
idaman sejak bangku sekolah rendah lagi...
buat rumah di kampung halaman...Sabak Bernam..
menginap di hotel yg ke-9 termahal di dunia...
banyak masa di Masjid...insyaAllah...
dan utk mendapatkan impian ni semua...
aku dah buat M.O.U dgn diri aku..
Fokus..
Matlamat mesti tajam..
rajin dan bersungguh-sungguh..
bersistem dan berstrategi...
doa byk-byk..
Positif..
Progresif..
Profesional...
*semoga aku diberi kekuatan olehNYA...
AKU JUARA...
AKU HEBAT..
AKU BOLEH..
AKU PASTI BOLEH...
nantikan..jeng..jeng..jeng..2011

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...