kutwo181.blogspot.com Headline Animator

25 December, 2010

Trouble Anaknya si - Problem

Memang banyak masalah...
Sbb nama aku "TROUBLE"...kah..kah..kah..
Dah nama pun masalah...memanglah bermasalah...mana boleh tukar nama..
Kadang-kadang semulajadi masalah...
Kadang-kadang masalah tu yang datang...
Selalunya aku yang buat masalah...cari penyakit
masalah..masalah..memang masalah..


Ni kawan se alumni dgn aku...nama dia problem...
tapi kategori sama jer...
Kalau nak kemana-mana kami sentiasa bersama...
"Asal aku mimpi je ko datang..asal aku mimpi je ko datang.."-Labu-Labi
tu lah perumpamaan nak menunjukkan kami kawan rapat...
Kami tak pernah berenggang..
Kami selalu pegang-pegang...

BENGONG!!!!!!
 Oleh itu jangan lah kawan ngan aku...
Kawan lah ngan org lain...
Kalau nak miskin jom la jadi patner aku...
Kalau nak gagal jadikan aku mentor...idola..lagenda..
"Eman x kesah.."- iklan H.I.V Aids...

KALAU BERMASALAH SANGAT.....
Inilah cara praktikal untuk menyelesaikan masalah....
kah...kah...kah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...