kutwo181.blogspot.com Headline Animator

03 January, 2011

1st day in school...

Hari pertama sekolah di tahun 2 , 2011...
sessi petang..
tahun 1 , 2 , 3 petang...
tahun 4 , 5 , 6 pagi...
tahun 1 ada 8 kelas..
tahun 2 ada 7 kelas..
tahun 3 tak tengok...

anak-anak kita.....mana anak kutwo181..?kah..kah..kah
generasi kita akan datang..
guru-guru pendidik bangsa....
guru-guru pendokong negara..
 kerja cikgu bukan main-main...
mendidik,mendidik,mendidik...
penat,tekanan,seronok mcm-mcm ada...
terpekik , terlolong....budak2 buat dek jer...
kesabaran tinggi....
tq cikgu...

tampal dgn kertas je...kena berjimat cermat selamat....
ini lah kelas Nurinsyirah....tiada beza dgn kelas ayah dia masa tahun 1983..
Cikgu , aku tahu tugasmu...
Cikgu , terima kasih kerana mendidik aku..
Cikgu , terima kasih kerana merotan aku..
Cikgu , terima kasih kerana memarahi aku..
Cikgu , terima kasih krn mengoyakkan buku aku...
Cikgu , terima kasih kerana melempang aku..
Cikgu , terima kasih kerana menggunting rambut aku..

terima kasih ini ditujukan buat cikgu-cikgu..
di sek ren keb si-rusa port dickson 1982 - 1987..
di sek men keb tunku abd rahman sabak bernam 1988 - 1992

cikgu-cikgu yg lain aku mintak maap..tak kenal
kah..kah..kah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...