kutwo181.blogspot.com Headline Animator

18 March, 2011

kena selalu ingat..

kena selalu ingat aku hebat..
kena selalu ingat aku ada kebolehan..
kena selalu ingat aku pasti berjaya..
kena selalu ingat aku istimewa..
kena selalu ingat aku pun boleh..
kena selalu ingat ada yakin..
kena selalu ingat ada org akan berminat..
kena selalu ingat penolakan perkara biasa..
kena selalu ingat org berbeza-beza..
kena selalu ingat aku akan biasa..
kena selalu ingat rezeki tak kan dtg bergolek..
kena selalu ingat aku akan bebas kewangan..
kena selalu ingat aku akan ada kereta impian..
kena selalu ingat aku akan ada rumah impian..
kena selalu ingat aku akan banyak masa bersama anak-anak..
kena selalu ingat aku positif..
kena selalu ingat aku insan yg luarbiasa..
kena selalu ingat aku sentiasa bersyukur..

tiap-tiap usaha dan doa berterusan tanpa mengira cabaran dan halangan..pasti membawa kita ke pentas kejayaan dgn izinNYA...

Jadi selalulah ingat kita di lahirkan sebagai JUARA..!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...