kutwo181.blogspot.com Headline Animator

22 September, 2010

Bangganya AKU bersama Taipan 181...

Meeting pertama selepas cuti raya..aku dipelawa untuk jadi M.C oleh CDM Kartini..dia x brp sihat...Kehadiran alhamdullilah , masih ramai..masih ada insan-insan yg bersedia dijayakan..org2 baru juga memberansangkan..pada aku yg berdiri atas stage , dpt melihat wajah-wajah manusia yg sedang melihat,mengintai peluang yg kot-kot diorang berminat untuk buat...
Slide BOP kita upgrade lagi..Video lagu hai-o perjuangkanku juga baru...Memang aku buat untuk TAIPAN!!! Kejayaan , keunggulan Akademi Taipan 181 kita tonjolkan..Ice Breaking CDM Faridah  yg memperjelaskan..memang MANTAP!! Akademi Taipan adalah tempat untuk kita dilatih , dibimbing , dari tak pandai menjadi pandai - dari tak mahu menjadi mahu - dari insan biasa kepada insan yang luar biasa - dari statik menjadi dinamik - dari negatif menjadi positif ( contohnya - AKU )..
Kita kalau nak berjaya memang @ kompem kena bersama Akademi Taipan 181..Ilmu untuk kita gunapakai dlm berniaga ni mmg dah ada dlm Taipan..module , strategi dan formula semua dah disediakan..kita follow jer..kena rajin bukak mulut dan tanya..lps tu bila CDM cakap kena diam..tak kesah lah kita dah sertai mcm-mcm bisnes yg berbentuk mcm ni sebelum ni..mungkin dulu kita pernah pergi BOP yg lagi best..itu dulu !!!..bila masuk Akademi , kena ikut step balik..back to the basic..Akademi adalah tempat untuk mempelajari selok belok dalam bisnes ni..Akademi memberi jaminan sekiranya kita ikut apa yg ilmu diberi oleh CDM2 , insyaAllah kita akan berjaya sbb CDM2 adalah graduan-graduan yg BERJAYA!!! jika kita tak ikut apa orang berjaya cakap , apa sebab kita boleh berjaya? nak ikut cakap siapa ?
Jadi aku pesan kepada diri AKU & rakan-rakan semua , kita terus bersama Akademi Taipan..!!!! pasti beroleh kejayaan..BERJUMPA ANDA DIPUNCAK KEJAYAAN..!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...