kutwo181.blogspot.com Headline Animator

22 May, 2011

just look for fun la..

Assalamualaikum..lama tak berceloteh..
kutwo banyak explore bikerz..
layan perasaan sendiri..layari impian..
ramai yg suka dan ramai yg tak suka..
kpd yg tak suka i'm sorry..

bayangkan...
cuba kita duduk dan tunggang..
bukan kuda..tapi sportbike dgn kelajuan 300km/h..
tu kelajuan di jalan yg lurus..
di korner dgn kelajuan 200km/h..
suit lengkap dari kepala sampai ke kaki..
dah la pulak ada 10 biji member2 kat belakang..
perghhhh !!!!!..
setakat KL ke Penang sejam setengah boleh kot..
aku ada geng-geng sportbike ni dolu-dolu la..
dulu aku pun buat tak kesah jer..
mana berani aku nak angan-angan mcm tu..
just look for fun la..
diorang punya citer la ni..
dari KL ke changlun 2 jam je boleh sampai..
masa tu si changlun pun aku tak tau letak kt mana..
kah.kah.kah..
sekarang dah tau..jauh tu woooo..
2 jam ??? mcm pelesit..

so sekarang aku dpt feel...
memang bestkan kawan2..???
impian maa...

nak ke tak nak ???


..kah.kah.kah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...