kutwo181.blogspot.com Headline Animator

13 November, 2010

Salam..2.45pm waktu New York...
Hampir seminggu CDM Kamaruddin dan CDM Kartini berangkat ke Tanah Suci Mekah...hari ni aku cuba-cuba sms CDM Din bertanya khabar?..alhamdullilah tak sampai 5 minit sms aku di reply nya...dia bagi tahu mereka berdua di sana sihat walafiat dan sentiasa mendoakan kejayaan AT 181...hebat seorang pemimpin yang sentiasa di bibirnya mendoakan kejayaan orang lain...so bagaimana kita yang sudah menjadi seorang pemimpin @ mentor?..seringkah kita mendoakan kejayaan orang lain...? kita harus duplikasi apa yang CDM Din dan CDM Tini buat...itu sahaja kerja dalam MLM..DUPLIKASI!!!!..yang elok kita tiru..yang tak elok kita buang jauh-jauh....
Dalam aku sms CDM Din teringat pulak aku pada Kaabah yg pernah aku kunjung pada pertengahan 2009..lalu aku minta CDM Din mms foto Kaabah yang terbaru..

12/11/2010 Waktu Zohor..
Terima Kasih CDM Din....bagi sesiapa yg pernah ke sana aku percaya perasaan rindu untuk ke sana lagi memang terasa..itulah kehebatan Allah s.w.t..Bumi Mekah yang tandus dan gersang dahulunya kini menjadi tempat yang makmur sekali..itulah Janji Allah s.w.t...perasaan ketika disana memang aman dan damai..memang dicampakkan perasaan itu kedalam hati setiap orang yang mengunjungi Baitullah...andai kata kita hanya melihat Kaabah rahmat akan turun kepada sesiapa yg melihat Kaabah...ini Janji Allah s.w.t...tidak lagi dikira ganjaran sekiranya kita menunaikan solat berjemaah di sana...SubhanAllah...
Terus CDM Din mms gambar berikut..

koleksi buku..
Sempat juga CDM Din ambil gambar ni...AT 181....
Jadi kepada sahabat taulan yang membaca blog ini , mari sama-sama kita mendoakan perkara yang baik kepada CDM Din dan CDM Tini....semoga mereka biberi ganjaran Haji yang Mabrur..Amin..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...